Brev:
Mælkeindtag og putning
13. august 2009
Alder:
8 mdr.
Mælkeindtag og putning
Hej Helen.
Nu hvor Victor snart er 8 mdr, ville jeg høre dig ang. mælkeindtag, hvor meget skal han have i den alder ?
Han får MME om dagen ca. 400 ml (+/-) og bryst tidlig morgen og når han skal sove til natten.
Han bliver lagt kl 20 ca og får en flaske vælling når han vågner ved 24-01 tiden. Så vågner han kl 05 og kommer over og får bryst og sover til ca 07.. Hvor vi står op og han får havregrød.
Herefter er jeg lidt i tvivl om hvor meget mælk han ellers skal indtage i løbet af dagen..
Mit andet spørgsmål er mht. putning, hvor jeg som nævnt ammer ham, til han er ikk gider mere, og vender sig om (ligger sammen på vores seng) så bliver han herefter lagt over i egen seng.. det fungerer fint, men jeg ville jo gerne finde et putte ritual hvor far også kunne putte ham :o) Måske du har noget inspiration hertil?
Vi har prøvet at jeg ammer ham, og far overtager når han er færdig, men det var ikk nogen succes, han bliver simpelthen så ked af det. - og vil jo helst at at det skal være dejligt at blive puttet.. :o)
Er lidt i tvivl om hvorvidt han skal have denne amning inden han skal sove, når han spiser en god portion aftensmad ca kl 18 (som regel mos med kød, og lidt til hånden)
Ser frem til dit svar :o)
Hilsen Diana